الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برنامه بدنسازی مبتدی برای آقایان pdf

در روز دوم 5 ست 6-10 تکراری و 1 ست 35 تایی. آیا باید هر دور را یکباره انجام دهیم؟ برنامه بدنسازی مبتدی برای آقایان pdf باید بدانید که اشتباهات در ورزش و تغذیه در مسیر تناسب اندام و رسیدن به اندام ایده آل می تواند شما را چندین ماه عقب بیاندازد یا حتی منجر به آسیب دیدگی شود. بنابراین اگر از ابتدا برنامه های تمرینی خود را اشتباه انتخاب کند، در رسیدن به هدفش ضعیف و ناامید می شود. بنابراین تمرکز روی یک یا چند ابزار آموزشی و همه ابزارهای موجود مانند ماشین‌ها و وزنه‌های آزاد مانند دمبل، هالتر، کتل بل، توپ پزشکی و غیره اشتباه است، اما این یک باور اشتباه است. اما مقدار فیبرهای عضلانی مورد نیاز در حرکات تک مفصلی کمتر است و در نتیجه انرژی زیادی برای انجام این تمرینات صرف نمی شود. برای کسانی که این تمرینات را انجام می دهند، بدانید که این برنامه نیاز به استراحت بیشتر و رژیم غذایی منظم برای عضله سازی دارد. من به اکثر مردم توصیه می کنم برنامه حجیم شماره 1 را انجام دهند، این فقط به دلیل محدودیت زمانی است که اکثر مردم دارند. دلیل اهمیت زمان استراحت کافی این است که تا پایان تمرین بتوانید وزنه های صحیح را انتخاب کنید.

برنامه بدنسازی

بعد از هر تمرین بدن سعی می کند آسیب های کوچک در بافت عضلانی را ترمیم کند. برش بدن پس از یک دوره حجیم شدن اتفاق می افتد. در نظر داشته باشید که در این برنامه بدنسازی باید مقدار زیادی غذا بخورید، همچنین پیشنهاد می کنیم 5 وعده غذایی را در برنامه خود قرار دهید. پس یکی دیگر از ویژگی های برنامه تمرینی بدنسازی بانوان، توجه به سرعت اجرای حرکت به صورت آهسته و کنترل شده است. برای به دست آوردن حجم، مانند هر دوره بدنسازی دیگری، باید صبور و کوشا باشید. دیگر بر کسی پوشیده نیست که برای رسیدن به اندامی کامل و حجیم باید از رژیم غذایی مناسب پیروی کرد. هدف شما تعیین کننده تعداد جلساتی است که باید به آن برسید. از آنجایی که همه ما به دنبال یک برنامه بدنسازی هستیم و علاقه مندیم بهترین اصول برنامه را بدانیم تا بتوانیم هر چه سریعتر به پتانسیل ژنتیکی ممکن برای عضله سازی برسیم، تصمیم گرفتم این موضوع را به ارائه اطلاعاتی در این زمینه اختصاص دهم.

برنامه بدنسازی حجمی

این برنامه که در ادامه با آن آشنا خواهید شد، برنامه بدنسازی حجمی هفته ای یکبار تمام گروه های عضلانی را تحت تمرینات سنگین و طاقت فرسا قرار می دهد! همه ابزارهای یادگیری مزایا و کاربردهای خود را دارند. سرویس ورزش ستاره - اگر به دنبال یک برنامه بدنسازی رایگان و کامل بر اساس قد و وزن هستید، به شما توصیه می کنم تا پایان با مجله اینترنتی ستاره فارسی زبانان همراه باشید. البته این به معنای خوردن غذاهای ناسالم یا سیب زمینی سرخ کرده نیست. البته علاوه بر خواب کافی، باید 2 روز در هفته به بدن خود استراحت دهید، زیرا این کار می تواند گلیکوژن را بازیابی کند، آنابولیسم را افزایش داده و باعث می شود شاخص های هورمونی مانند تستوسترون و کورتیزول به سطح مطلوب بازگردند. ماهیچه ها نه در باشگاه، بلکه در هنگام خواب رشد می کنند. معمولا خانم ها فکر می کنند که اگر بین ست ها کمی استراحت کنند و ست های خود را با حداقل استراحت انجام دهند، چربی بیشتری می سوزانند. بسیاری از افرادی که رویای داشتن بدنی شاداب را در سر می پرورانند، بیش از حد ورزش می کنند. هیچ یک از تحقیقات علمی انجام شده در مورد زمان استراحت و ارتباط آن با چربی سوزی به این نتیجه نرسیده اند که زمان های استراحت کوتاه بین ست ها باعث افزایش چربی سوزی می شود.

برنامه بدنسازی 3 روز در هفته

هر چه وزنه های سنگین تری بلند کنید، بین ست ها به استراحت بیشتری نیاز دارید. استراحت بین حرکات هم همین قانون را دارد، باید بین حرکات استراحت کنید. حتی زمانی که هدف شما سوزاندن چربی است، باید با سرعت متوسط ​​تا آهسته ورزش کنید. اما برخی معتقدند ورزش آهسته و کنترل شده باعث افزایش چربی سوزی می شود. کسانی که زندگی شخصی پرمشغله ای دارند (مثلاً کارمندان یا مادرانی که فرزندان خردسال دارند) از این طریق بیش از آن که بتوانند به کارهای روزمره خود برسند خسته می شوند. دلیل اینکه اکثر خانم ها نتایج بدنسازی را به دست نمی آورند این است که برنامه تمرینی اختصاصی ندارند. بهترین گزینه های برنامه تناسب اندام برای زنان را دارد. استراحت بین ست ها باید حداقل 30 تا 45 ثانیه باشد، با وزنه های سنگین تر، زمان استراحت طولانی تر است. با گنجاندن انواع تمرینات اصلی در برنامه تمرینی خود، می توانید کالری زیادی بسوزانید و همچنین سطوح بالاتری از هورمون های طبیعی را تحریک کنید که باعث کاهش چربی می شوند.

منبع : الفابلاگ

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.