الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لوازم جانبی موبایل

درصورتیکه باتری موبایل شما 3000 میلیآمپری ظرفیت شارژ داشته باشد می بایست پاوربانک 3000 میلیآمپر ظرفیت را برای اتصال به موبایل خود خریداری نمایید. برخی از گوشی ها باتری هایشان در زیر کیس قرار گرفته یعنی باید حتما توسط یک تعمیرکار موبایل کاربلد نصب شوند. یک تعمیرکار حرفه ای باید علاوه بر اینکه از قطعات با کیفیت استفاده کند، باید در زمان خود هم صرفه جویی به انجام آورد تا درآمد بیشتری را کسب کند. پاوربانکها دارای ظرفیتهای متفاوت هستند و بر اساس ظرفیت خود نیز دستهبندی و قیمتگذاری میشوند. انواع ارتقا دهنده: محصولاتی مانند کارت حافظه ها، پایه نگهدارنده تبلت و گوشی و هدفون ها در دسته لوازم جانبی موبایل قرار میگیرند که امکان ارتقای قابلیت های دستگاه را برای کاربران فراهم می آورد و در رنج قیمتی متفاوت قرار دارند. اگر در محلی امکان یافتن پریز برق برایتان مشکل بود یا در موقعیتی دیگر باتری گوشی همراهتان کاملاً از کار افتاده شد نگران نباشید؛ چراکه سری پاوربانک ها و باتری های گوشی این مشکل ها را کاملاً قابل حل کرده اند. لوازم جانبی مثل کیف با یک تیر دو نشان زده و از بدنه و نمایشگر گوشی با هم می تواند محافظت کند بعضی از این کیف ها به علت داشتن استند گوشی را در یک حالت ثابت نگه میدارند یا برای وسایل دیگر هم تا جایی که امکان باد و زیاد بزرگ نباشد جایی تعبیه شده که میتوانید از آن استفاده نمایید.

لیست لوازم جانبی موبایل

به همین دلیل صنعتگران به این فکر افتادند تا یک پایه نگهدارنده با نام هولدر برای موبایل تولید کنند. زیرا در مسافرت طولانی به دلیل عدم دسترسی درست به برق میتوان برای شارژ موبایل خود از پاوربانک کمک گرفت. برای ثبت سفارش و خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل به قیمت عمده کافیست با شماره تلفن موجود در سایت قطعات موبایل پارس علاالدین تماس بگیرید تا از قیمت روز موبایل و انواع لوازم جانبی مطلع شوید و در کوتاهترین زمان و بشکل غیر حضوری محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. براحتی می توانید وارد صفحه شوید، از تعداد زیادی لوازم جانبی تلفن همراه از مارک های معتبر و معروف از جمله وان پلاس، ویوو، آنر، انکر، بیتس، جبرا، سونی، اپل، پاناسونیک، فلش موب، اچ تی سی، آی بال، نوکیا، فلیپس، سندیسک و سامسونگ و چند نام مطرح دیگر دیدن کنید، کالا مورد نظر خود را بر اساس ویژگی هایی مانند نوع، قیمت، رنگ بندی، دسته بندی و موارد دیگر پیدا کنید، و یکی را انتخاب کنید. نام وسیله ای که در جشن ها و مهمانی از آن استفاده میشود اسپیکر گوشی است .صدای گوشی شما هر چقدر هم که بلند باشد باز برای استفاده در جشن ها و مهمانی ها که در مناسبت های گوناگون نیست و در اینجا نیاز به وسیله ای است تا موبایل خود را به آن متصل کرده و آهنگ یا هریک صدای آموزشی یا ظبط شده را با صدای بلند گوش کرده .و حال با پیشرفت تکنولوژی و بر اساس نیاز انسان اسپیکر های گوناگون طراحی شده اند که به گوشی متصل شده و میتوان صداهای ظبط شده و آهنگ و حتی فایل اموزشی را با صدای بلند گوش کرد .

ارزانترین لوازم جانبی موبایل

یک از مهمترین پارامترهای انتخاب لوازم تلفن همراه قیمت خرید لوازم جانبی موبایل میباشد . میشوند. در گزارشات پلیس راه علت وقوع تصادفات منجربه مرگ رانندگان، اغلب صحبت کردن با تلفن همراه توصیف شده است. که در این میان برند تلفن همراه شما نقش بسیار تاثیر گذاری دارد .زیرا که هر لوازم جانبی برای همه برند ها کار امد نخواهد بود . لوازم جانبی موبایل، کار کردن با این تکنولوژی را برای ما بسیار آسانتر کرده است. در زمان خرید گوشی همراه لوازم جانبی موبایل یکی از موارد مهمی است که باید به آن نیز فکر کنید .برای لوازم جانبی اصل بودن بسیار مهم است .نکته بعدی که باید به آن توجه کرد برند محافظ صحفه گوشی است که از آن استفاده میکنید که خیلی مهم است .دقت داشته باشید که در زمان خرید لوازم جانبی برای گوشی همراه خود از لوازم جانبی تقلبی استفاده نکنید و لوازم جانبی اصل بخرید زیرا لوازم جانبی تقلبی میتواند خسارت های زیادی به گوشی همراه شما داشته باشد. هر پاوربانک میتواند حداقل یک یا دو موبایل را برای شارژ شدن پشتیبانی کند.

لوازم جانبی موبایل ارزان

وقتی شما عضو اتحادیه موبایل فروشان شهر خود هستید و در صنف فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت میکنید می بایست نسبت به قیمت روز لوازم موبایل موجود در فروشگاه خود آگاه باشید تا در زمانی که مشتری به شما برای گرفتن قیمت روز لوازم موبایل مراجعه مینماید، بتوانید به موقع آخرین قیمت موجود در بازار را بر مبنای قیمت واقعی روز به او ارائه نمایید. وضعیت قیمت پاوربانکها در بازار روز بر اساس برند و ظرفیتی که دارند بررسی میشود. ارزانترین قیمت روز پاوربانک در بازار مختص به پاوربانکهای 2600 میلیآمپر بوده و گرانترین پاوربانکی که قیمت میلیونی نیز دارد دارای ظرفیت 156000 میلیآمپر میباشد. وقتی شما به بازار میروید قیمت خرید لوازم موبایل اورجینال و اصلی بسیار گرانتر از قیمت فروش لوازم کپی و یا قیمت لوازم جانبی گوشی موبال فیک میباشد . در هنگام خرید هولدر موبایل ارزانقیمت به دنبال کمترین قیمت نباشید و به جنس و ماهیت و کیفیت محصول مورد نظر خود نیز اهمیت بدهید. پایه نگهدارنده شارژر و گوشی موبایل مدل STOPE CHARGE ومحافظ کابل سیلیکونی مدل SILICON SPRING هر سه محصول در گروه کالاهایی هستند که میشود گفت جزو فروش های بسیار بالا از کالاهاست و با رنگ کاملا یکسان میباشند .

منبع : کالانه

  • ۰۱/۰۴/۱۸
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.