الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دیگ بخار

در واقع با عبور جریان متغیر از سیم پیچ اولیه یعنی سیمپیچی که ورودی به آن اعمال میشود، در اطراف آن یک میدان مغناطیسی متغیر ایجاد میشود. برای درک این موضوع باید بدانیم لباسشویی دوو هنگام شستشو، سیکل فرآیند را در چند مرحله تقسیم بندی می کند.زمانی که در مرحلهی شستشوی اولیه آب وارد دیگ میشود، آب و بخار به همراه هم لباسها را کاملاً خیس میکنند.بخار هنگام شروع شستشو دمای آب را افزایش می دهد. اما ساختار دیگ های چگالشی، به بخار آب موجود در محصولات احتراق امکان چگالش (تقطیر) داده و از گرمای موجود در محصولات احتراق در جهت افزایش راندمان (کاهش گرمای هدر رفته از طریق دودکش) استفاده نموده و به همین دلیل امکان کاهش دما و متناسب با آن افزایش راندمان در این نوع دیگ بخار وجود دارد. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این امکان وجود دارد که دیگهای بخار با ایرادات و معایبی مواجه شوند که در کارکرد آنها اختلال ایجاد کند.

دیگ زغال سنگ سوز

سازمان ASHRAE معیارهای متنوعی را به منظور تقسیم بندی دیگ زغال سنگ سوز به کار برده که شامل: فشار کاری، نوع سوخت مورد استفاده، جنس و مواد به کار رفته در ساخت دیگ بخار ، نوع محفظه احتراق (واترتیوب - فایرتیوب) ، نوع عملکرد فرآیند احتراق (با جریان طبیعی یا مکانیکی) و همچنین کندانسینگ یا غیر کندانسینگ (چگالشی یا غیر چگالشی) بودن دیگ بخار می باشد. به همین دلیل به درون بویلر برخی مواد شیمیایی مخصوص تزریق می گردد که فاکتورهای مهم در کیفیت آب بویلر را تا حد مطلوبی تنظیم می کنند. همان طور که اشاره شد، فاکتورهای مختلفی در آب مورد نیاز برای بویلرها باید بررسی شوند تا در نهایت راهکار مناسب برای کنترل و بهبود آنها ارائه گردد. هم اکنون تولیدات دیگ بخار بخارشعله در سراسر کشور استفاده شده و فروش و خدمات پس از فروش دیگ بخار ما توسط نمایندگان ارائه می گردد. محصولات ما شامل انواع لباسشویی خشک کننده ها و سایر موارد میباشد .  

منبع کویل دار

به منظور تعیین ظرفیت و انتخاب دیگ بخار باید علاوه بر موارد اشاره شده در قسمت تقسیم بندی دیگ ها، به چهار عامل: مقدار بخار مصرفی، فشار کاری مورد نیاز، راندمان دیگ و راندمان سیستم توجه ویژه نمود. منبع کویل دار به همین منظور انتخاب برای افراد راحت تر شده و از مصرف انرژی بی رویه جلوگیری خواهد شد. حال ویژگی که سیستم های گرمایش بخار را نسبت به سیستم های آبگرم برتری می بخشد، قابلیت ذخیره انرژی بیشتر بخار آب به واسطه گرمای نهان تبخیر در واحد جرم نسبت به آب مایع بوده که سبب انتقال بسیار بیشتر انرژی گرمایی می شود. نمونه گیری برای کنترل کیفیت آب بویلر یا دیگ بخار باید به صورت مرتب و دوره ای انجام شود. علیرغم تصفیه هایی که قبل از ورود آب به دیگ انجام میشود، ممکن است مقدار سختی و ph و سایر فاکتورها در سطح استاندارد نباشند. در نوع واتر تیوب آب درون لوله ها در جریان است و با آتشی که از بیرون به لوله ها برخورد می کند گرم میشود. 

دیگ بخار استاندارد

Bosch Thermotechnology با محصولات جذاب خود ، کیفیت زندگی مردم را در سراسر جهان بهبود بخشیده است. با انجام این عمل حجم بالایی از ناخالصی های موجود در دیگ بخار خارج میشود و کیفیت آب درون آن بهبود پیدا می کند. صدور پلاک استاندارد دیگ بخار بر اساس استانداردهای بین المللی توسط بازرسان شرکت نیک بینش کارن انجام میشود. بهتر است نمونه ها را از لوله بلودان مداوم قبل از گذر آب از شیر خفه کننده انجام شود. در صورتی که نمونه آب بویلر از قسمت بلودان گرفته میشود، باید به توجه داشته باشید که فشار آن با فشار بویلر یکسان باشد. باشد. دیگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان که به منظور گرمایش و تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً از نوع تولید کننده آبگرم و یا تولید کننده بخار می باشند، که در این مقاله به بررسی دیگ بخار می پردازیم. تعیین اندازه دیگ در واقع تعیین ظرفیت خروجی دیگ به منظور پاسخگویی به بار تمامی دستگاه های مصرف کننده بخاری است که به آن ها سرویس می دهد. فشار دستگاه به سرعت بالا می رود و آماده به کار می شود و در عرض 3 الی 5 دقیقه آب را گرم می کند. سیستم های فشار کم معمولاً در تاسیسات کوچک با ظرفیت کم تا متوسط کاربرد دارند.

  • ۰۱/۰۴/۱۷
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.