الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

افزایش دلار

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی ۲۷ هزارو ۳۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی یکشنبه شب ۴۲۰ تومان کاهش را نشان می دهد. قیمت این اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی شب گذشته ۲۶ هزار و ۸۳۰ تومان اعلام شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب ۵۵۰ تومان ریزش کرده بود. البته دولت گذشته به اندازهای بدهی دارد که جبران این حجم بدهی حدود ۲ سال زمان لازم دارد. در این مطلب سعی شدهاست تا با بررسی عواملی که بر قیمت زعفران اثر گذار هستند و مهمترین آن یعنی نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن بر افزایش و یا کاهش قیمت زعفران و نیز تقاضای جهانی و داخل کشور، عرضه و کاشت زعفران، قوانین و مقررات حاکم بر بازار و صادرات زعفران، تعرفههای صادرات و واردات آن در کشورها و میزان تقاضای کشورها و همچنین عرضه کشورهای رقیب تا حد زیادی دلایل نوسانات قیمتی زعفران بررسی گردد. آن ها به خبر رویترز اشاره می کردند که به نقل از دیپلمات های اروپایی عنوان می کرد که ما هنوز نتوانستهایم با ایران در مورد برنامه هستهای این کشور مذاکره کنیم.

بانک ها

برای کاهشی های بازار دو نقطه ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان و ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان اهمیت دارند.بانک ها با این اسکناس آمریکایی می تواند به سوی دو مقاومت ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان و ۳۱ هزار تومانی حرکت کند اما گر این اتفاق رخ ندهد احتمال برگشت قیمت دلار به زیر ۳۰ هزار تومان محتمل است. با وجود چنین سیگنال های مثبتی،برخی معامله گران اعتقاد دارند که امروز اخبار متفاوتی به بازار خواهد رسید و در این هیجانات قیمتی، این بار دلار به سوی سطوح بالاتر حرکت خواهد کرد. در صورتی که امروز اسکناس آمریکایی زیر محدوده یاد شده معاملات خود را آغاز کند، احتمال آزمون دوباره محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی وجود خواهد داشت. یکی از روزنامه های اصول گرا نیز به نقل از اروپایی ها نوشته است که احتمال توافق هسته ای وجود دارد. شمش به افزایش نرخ های بهره کوتاه مدت ایالات متحده و بازده اوراق قرضه حساس است که هزینه فرصت نگهداری آن را افزایش می دهد. به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز، با توجه به اینکه سرمایهگذاران این هفته منتظر آمار تورم ایالات متحده هستند، یورو آخرین بار ۱.۱۴ دلار بود که برابر با بالاترین قیمت اواسط ژانویه است و ین ۱۱۵.۱۶ در هر دلار و استرلینگ ۱.۳۵ دلار بود که هر دو در میانه محدوده اخیر خود قرار داشتند.

آینده بورس ایران

دلار ۳۱ هزار تومان را رد کرد؛ سکه ۱۵ میلیون تومان شد؟ آینده بورس ایران چه خواهد شد؟

تحلیلگران بازار ارز این سکون معاملاتی را در اثر فضای خلوت اخبار سیاسی پیرامون مذاکرات هستهای وین میبینند و با اشاره به کاهش حجم معاملات در گردش بازار ارز بر این باورند که احتمال نوسان دلار بین کف ۲۷ هزار و ۷۵۰ تومان و سقف ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان حداقل تا زمان انتشار خبر جدید از مذاکرات هستهای وین وجود دارد. با ادامه انتشار اخبار مثبت از محل نشست هستهای وین، قیمت دلار نیز به روند کاهشی خود ادامه داد. موضوع نخست درخصوص اقدامات بازارساز و علامتهایی است که از کنترل نقدینگی در سال جاری خبر میدهد.موضوع دوم، انتشار خبرهایی مبنی بر عرضه سنگین دلاری در بازار است، که با تقاضای کمی روبرو میشود. در این میان گزارش سایتهای تخصصی سکه و طلا نشان میدهد که قیمت سکه امامی در روز دوشنبه به ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل از آن، رشدی ۲.۳ درصدی و نسبت به ابتدای سال رشدی بالای ۲۳ درصد نشان میدهد. درهم در ابتدای معاملات امروز پیشروی کرد و به ۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید اما در ادامه روند بازار عقب نشینی کرد و نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

عاقبت بورس

عبدالهیان تاکید کرد: عاقبت بورس ما پیش از این مشکلاتی داشتیم و آژانس سعی کرد از ابزار فنی برای مقاصد سیاسی بهره بگیرد اما تلاشهای دیپلماتیک و با حضور هیات ایرانی در وین، سبب شد که به توافقی دست پیدا کنیم و برخی از ادعاها و نگرانیهای آژانس برطرف شد و در ادامه کار میتوانیم همکاریها را بیش از گذشته و درچارچوب مقررات ادامه دهیم. اصلاح ساختاری بودجه که مدنظر مقام معظم رهبری است، عملاً شکل نگرفته است. در گذشته، برخی از صنایع ایالات متحده (به عنوان مثال، خودروها) از ضعف ین شکایت داشته، اما تا کنون هیچ بحثی پیرامون آن صورت نگرفته است. دلار که پس از ورود به کانال ۲۷هزارتومان در هفته گذشته، اندکی افزایش یافته بود امروز دوباره وارد مدار نزولی شد. به گفته فعالان، دلیل اصلی تغییر مسیر دلار، اظهارات وزیر امور خارجه بود. ۶️- در برابری پوند به دلار، با توجه به اعلام بیشتر از انتظار شاخص تورمی قیمت مصرف کننده در آمریکا، انتظارات نرخ بهره ای نیز افزایش داشته، که موجب افزایش تقاضا برای دلار در برابر پوند گردیده است. به طوری که در پایان معاملات بازار آزاد، نرخ دلار نسبت به روز شنبه ۲۰ تومان افزایش پیدا کرده بود.

  • ۰۱/۰۴/۰۶
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.