الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سایت بورس

همچنین این سایت انواع ابزارها و روشهای رایگان را برای تجزیه و تحلیل نمودارهای سهام حاضر در بازار بورس در اختیار کاربران قرار میدهد. به کمک این قسمت شما می توانید رفتارهای بازار را تحلیل کرده و بدون استرس معاملات خود را پیش ببرید. وبلاگنویسان مالی بیشتر از همین سایت بورس تحلیل تکنیکال بورس استفاده میکنند. تریدینگ ویو بیشتر درگیر سهامهایی با ارزش بالاست. این سایت با کمک تریدینگ ویو مسیر فعالیت خود را پیش میبرد. تریدینگ ویو برای کاربرانی مناسب است که قصد دارند پیشرفتهترین ویژگیهای بازار یک سهام را بشناسند. را بصورت لحظهای رصد کنید. با اینکه برای استفاده از این سایت حتی به حداقل سپرده نیازی نیست، اما باید یک حساب کاربری بسازید و بستر تجاری آن را دانلود کنید. سرمایهگذاری در شرکتهای مشمول فرآیند تعلیق ریسک خاص خودش را دارد! از این رو تحلیل تکنیکال در مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی جایگاه ویژه ای دارد و در طول هفته به طور متوسط 5 تحلیل تکنیکال جامع و اجمالی در مورد نمادهای مورد توجه بازار روی خروجی سایت قرار می گیرد. به طور خلاصه اگر دوره ای پشتیبانی نداشته باشی هیچ ارزشی نداره. نکته حائز اهمیت در مورد نمودارهای گوگل فایننس مربوط به نحوه پیدا کردن این نمودارها است.

اتاق گفتگو

نکته قابل توجه اینکه؛  اتاق گفتگو سایتهای معرفی شده هیچ کدام اولویت و برتری نسبت به هم ندارند. ناگفته نماند در سال 2021 با بررسی تمام سایتهای تحلیل تکنیکال، TD اولین سایت کاربردی تحلیل تکنیکال معرفی شد. مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی نیز بادرک این موضوع در کنار تمام خدمات ویژه ای که به کاربران خود می دهد روزانه بیش از 60 خبر اقتصادی ، بورسی و گوناگون را پس ازدروازه بانی صورت گرفته و ویرایش محتوایی روی خروجی خود قرار می دهد. گوگل فایننس سادهترین راهحل برای خواندن نمودارها را در اختیار سرمایهگذاران قرار میدهد. سادهترین نمودارها را میتوانید در گوگل بیابید. در واقع این نمودارها تنها در گوگل یافت میشوند. اما در سال 2019 این سایت توانست تجربه نمایش نمودار خود را ارتقا دهد. قابلیتهای فراوان این سایت را نمیتوان دست کم گرفت. از این رو این مطلب پرطرفدار و پربیننده مشاور سرمایه گذاری ایرانیان تحلیل فارابی هر روز بین ساعت 19 تا 22"چشم انداز" روزانه را در مطالب ویژه سایت قابل مشاهده است. جامعه بورس ایران از این سایت برای تجزیه و تحلیل فنی قالبهای بورسی استفاده میکند. بصورت خلاصه درصدی از تعداد کل سهام شرکت که آماده خرید و فروش توسط معاملهگران است!

 

سیگنال بورس

کانال سیگنال بورس رایگان و  ارز دیجیتال - سیگنال بایننس،فیوچرز،کوینکس

به عبارت دیگر بسیاری از افراد برای جلب توجه و کسب شهرت در بازار اقدام به سیگنال دهی میکنند. به عبارت دیگر در این سایت کاربران در انبوهی از انواع نمودارها و محاسبات به ازای هر سهم سردرگم نمی شوند،در این سایت مستقیما سهم معرفی می شود،به همین سادگی. سیگنال ها در واقع تحلیل ها و پیشنهادات خرید و فروشی هستند که برخی کاربران برای اینکه درگیر تحلیل تکنیکال و فاندامنتال نشوند، ارائه می شود. اگرچه کانال هایی وجود دارند که تجزیه و تحلیل را به صورت رایگان انجام می دهند. همونطور که گفتیم، شما می تونین با استفاده از سیگنال ارزهای دیجیتال بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو پیدا کنین و با معامله در این نقاط سودهای زیادی به دست بیارین. نسبت دارایی به حقوق، برابر خواهد بود با 1.72، همانطور که میبینید این عدد از 4 کوچکتر است. نسبت قدرت خریدار به فروشنده در بورس یکی از مباحث مهم در تابلو خوانی بازار سهام است.

یک نسبت مالی مهم که حتما باید بررسی شود، نسبت گردش انبار است. بهتره بدونین مارکت کپ یا ارزش بازار ارز دیجیتال سیگنال شده یکی از مهم ترین فاکتورهایی هست که باید مورد بررسی قرار بدین. اگر شما هم درحال فعالیت در بازار بورس باشید یقینا با کانال ها و گروه های متعددی روبه رو شده اید که در حال معرفی سهم های مختلف و تحلیل آن هستند و گاهی سهم هایی را جهت خرید معرفی می کنند و از شما می خواهند تا فرصت را از دست ندهید و بلافاصله در آن سهم سرمایه گذاری کنید و گاهی هم سیگنال خارج شدن از سهم را می دهند و از شما می خواهند تا سهم را بفروشید و در سهم دیگه ای سرمایه گذاری کنید . درمورد معجزه ای به نام سود مرکب چی میدونی؟ قطعا سیگنال های خرید و فروش می توانند مفید و سودده باشند ولی قبل از استفاده از آنها باید برنامه ای برای یادگیری و پیدا کردن استراتژی تریدینگ داشته باشیم. سهام های پیشنهادی با توجه به وضعیت بازار ، قبل از ساعت بازار درسایت معرفی می شود،شما فقط کافیست سهم یا سهامی را جهت معامله انتخاب کنید،فقط همین. در این مقاله به معرفی کامل اندیکاتور باند بولینگر یا بولینگر بندز (Bollinger Bands) خواهیم پرداخت.
 

سیگنال خرید سهام

سلام زمانی که بخوایم سیگنال خرید سهام خرید کنیم باید کمترین قیمتی که داخل کادر آبی زده رو وارد کنیم و زمانی که بخوایم بفروشیم باید بیشترین قیمتی که ارائه دادند وارد کنیم و برای خریدو فروش به قیمت پایانی هم توجه کنیم یعنی اونو وارد کنیم. سلام من سهام صندوقهای واسطه گری یکم ثبت نام کردم و در سجام هم ثبت نام کردم و احراز هویت هم شدم بعد از یک هفته کد معاملاتی برام ارسال شد این کد همان کد بورسی هست که میشه باهاش سهام خرید و فروش کرد؟ حجم مشکوک همان طور که از نام آن پیدا است زمانی رخ میدهد که حجم معاملات در یک نماد به صورت غیر عادی افزایش یابد. دوست عزیز، بخاطر کارمزد معاملات یکم مبلغ رو بیشتر بزنید. سلام دوست عزیز، بعد از دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبورتون رو دریافت کنید و وارد سامانه معاملات کارگزاری بشید.

سلام دوست عزیز، شما می تونید در قسمت “ویرایش اطلاعات قبلی ” در سایت سجام، اطلاعات بانکی که در ثبت نام سجام وارد کردین رو مشاهده کنید. سلام دوست عزیز ممنون از لطف و همراهی شما با گروه سیگنال، برای اشنایی بیشتر با سهم ها به گزارش های تحلیلی سایت سیگنال مراجعه بفرمایید. سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با گروه سیگنال، با ی مرورگر دیگه امتحان کنید اگه بازم مشکلی بود از پشتیبانی سجام پیگیری بفرمایید. سلام توضیحات عالی بود فقط یه سوال داشتم اگه من کل بودجه ام به اندازه حداقل مبلغ قابل قبول (۵۰۰ تومن ) باشه نمیتونم سهام چندتا شرکت بخرم؟ در فرابورس نیز شرکت توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن)، شرکت صنعت روی زنگان (زنگان) و شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد (فولای) بیشترین افزایش قیمت را داشتند. پس از وآذر، نمادهای فسازان، قثابت، قچار و لپارس بیشترین صف فروش را داشتند. پس در محاسبه اون، موضوع فقط کارمزد کارگزاری هنگام خرید نباید باشه، درسته؟ پس از دریافت کد بورسی برای استفاده از سامانه معاملاتی کارگزاری نیاز به دریافت نام کاربری و رمز عبور دارید که برای این منظور بایستی با کارگزاری تماس بگیرید. 

  • ۰۱/۰۳/۲۴
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.