الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بورس چیست - به زبان ساده (+ فیلم آموزش رایگان بورس)

وزارت صمت اعلام کرد: تنظیم قیمت خودرو برعهده وزارت صمت، معدن و تجارت و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار  بورس صورت می پذیرد و عرضه خودرو در بورس کالا مغایر این امر است. هرگاه سرمایهگذار متوجه شود که قرار است سهام شرکت رشد داشته باشد، «هدف گرفتن سود ۱۵ الی ۲۰٪ است» شروع به خرید سهام میکند و چند درصد بالاتر، سهام شرکت را به فروش میرساند و از این حرکت سود میکند. فیلتر زیر سهم هایی را نشان می دهد که میانگین ارزش معاملات 3 ماه گذشته زیر 5 میلیارد تومان است. پس از آن با اصلاح بازار تا محدوده 1130 تومان ریزش داشت است. به طور مثال در معامله آپشن ذکر میشود که در فلان تاریخ باید فروشنده آپشن خریدار ظاهر شود و حداقل قیمتی آن مبلغ مشخص شده باشد تا سرمایه گذار بنداند بیشتر از حد مشخصی ضرر نخواهد کرد. شرکت شستا یکی از بزرگ ترین شرکتهای سرمایه گذاری میباشد که داری 9 زیر مجموعه بورسی و غیر بورسی است. ابزارهایی در این خصوص ساخته شده است اما بیش از ۹۰٪ مواقع نمیتوانند زمان مناسب به هدف رسیدن را پیش بینی کنند. سهام شستا در محدوده روانی 3 هزار تومان حمایت مناسبی دارد، اما با نگاه دقیق تر از دید فیبوناچی در این سهام محدوده حمایتی این سهام از 2700 تومان تا 3 هزار تومان است که انتظار داریم سهام شستا زیر این قیمت نرود و از همین محدوده به سمت 4 هزار تومان حرکت داشته باشد.

رتبه بندی کارگزاری ها

رتبه بندی کارگزاری ها : پس از تکمیل و امضای فرمهای مربوطه، کارگزاری اطلاعات شما را به شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری ارسال میکند تا برای شما کد بورسی صادر شود. با سلام، آیا برای گرفتن کد بورسی پسرم که 12 سالشه، بعنوان ولی از حساب بانکی خودم برای ثبت نام سجام میتونم استفاده کنم یا باید حساب بانکی مجزا برای فرزندم باز کنم… بر روی سایت کدال اطلاعات مالی شرکتهای بورسی نظیر صورت های مالی، افشای اطلاعات با همیت شرکت. برای آشنایی با سایت کدال پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش کدال چیست را مطالعه کنید. تحلیل و بررسی سهام شرکت شستا در تاریخ 1399/09/04. تحلیل سهام شستا از دید تکنیکالی نقطیهی حمایتی در محدوده 3 هزار تومان را نشان میدهد. اولین دوره پایه از مجموعه ویدیوهای آموزشی تحلیل تکنیکال، فیلم آموزش مقدماتی تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی است که مهمترین مباحث مقدماتی و پایه لازم را برای آشنایی با این روش ارائه میدهد. یکی از روشهای مفید برای نوسانگیری استفاده از این ابزار است. یکی از بهترین روشهای نوسان گیری حرفهای استفاده از اندیکاتور است. به طور کلی روشهای مختلفی برای کسب سود در بازارهای مالی وجود دارد معمولا افرادی که صبور نیستند و به دنبال سودهای سریع در بازار سرمایه هستند، از روش نوسان گیری در بازار سرمایه استفاده میکنند.

در تالار اصلی شرکتهایی وجود دارند که خود را با قوانین سازمان بورس وفق دادهاند. از فیلم های آموزشی گرفته تا کلاس های آنلاین تا تالار گفتگو که میتونیم تمرینامون پست کنیم که استاد یار و بقیه دوستان نظر تصحیح کنن. در صورتی که سهام شستا حمایت 2700 تومانی خود را از دست بدهد ، انتظار داریم تا قیمت 2300 تومان ریزش داشته باشد، هرچند احتمال این ریزش پایین است اما محدوده 2300 از لحاظ فیبوناچی میتواند نقطهی حمایت واقع شود. تحلیل و پیش بینی سریهای زمانی یکی از دغدغههای تحلیلگران است. تا زمانی که سهام شستا در محدوده 2700 تومان باشد ترسی ندارد. قصد داریم در این قسمت از مقاله تحلیل تکنیکال برترین سهامها را از لحاظ تکنیکالی بررسی کنیم تا متوجه شویم هر آنچه در این مقاله و دورههای آموزشی میآموزید بسیار کاربردی هستند. اموزش تحلیل هر سهم را در کجا باید دید؟ نرمافزار متاتریدر یکی از رایجترین پلتفرمهای معاملاتی در بین کارگزاران بازارهای مالی است که با کمک آن میتوان تحلیلهای تکنیکال را نیز انجام داد. اما نکتهی مهم این است که آیا تمام افراد میتوانند در بورس نوسانگیری کنند؟ باشند. این افراد میتوانند از نوسانات بازار سرمایه سود کسب کنند.

سیگنال خرید

سهام در این محدوده قیمتی برای سرمایه گذاری میان مدت جذاب است. سیگنال خرید جواب این سوال خیر است. اگر بخواهیم شماره حساب اولیه در سجام رو بعدها تغیر بدیم امکانش هست یا خیر؟ من یک قسمت رو متوجه نشدم. استراتژی معاملاتی بر اساس تحلیل تکنیکال چیده میشود، به طور مثال شخص میگوید هرگاه حمایت سهام من از بین برود حد ضرر من فعال شده و سهام را خالی میکنم. 1- آیا من میتونم هم کد معاملاتی آنلاین داشته باشم و هم کد معاملاتی آفلاین؟ آیا امکان اتصال با موبایل به سرور مجازی بورس وجود دارد ؟ آیا همیشه برای سهام ما در بورس خریدار وجود دارد؟ ابتدا تحلیلگر سعی میکند نقطهی برگشت سهام را پیدا کرده و هرگاه سهام شرکت به منطقهای رسید که انتظار برگشت قیمت را داشته باشد«از لحاظ تکنیکالی» سرمایه گذار شروع به خرید میکند و سهام سهام شرکت را به هدف ۱۵٪ الی ۲۰٪ که با تکنیکال مشخص شده است نگهداری میکند. شخصی که تحلیلگر تکنیکال است هرگاه متوجه شود سهام در کف کانال صعودی یا در حمایت قرار دارد آن سهم را زیر نظر گرفته و سعی میکند در نقطهی خوبی وارد سهام شود.

  • ۰۱/۰۳/۲۳
  • هادی ارجمند

نظرات (۱)

I was curious if you ever considered changing the page layout of your website?
Its very well written
پاسخ:
thanks

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.