الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بورسی

کد بورسی شامل سه حرف و پنج عدد در کنار آن است. با این کار اشخاص به عنوان سهامدار در سازمان بورس اوراق بهادار تهران معرفی میشوند. برای شروع معاملات بورس ابتدا باید خودتان را به عنوان سهامدار در بازار سهام معرفی کنید. لازم است قبل از مراجعه به کارگزاری بدانید کد بورسی چیست. حتی اگر از یک کارگزاری ناراضی شدید، میتوانید سهامی که از طریق آن کارگزاری خریداری کردید را به یک کارگزار دیگر منتقل کنید. روش دوم: بدون مراجعه به کارگزاری میتوانید برای دریافت کد بورسی، اینترنتی ثبت نام کنید. روش اول: میتوانید به یکی از کارگزاریها مراجعه نمایید و با ارائه مدارک لازم، درخواست خود را برای دریافت کد سهامداری اعلام نمایید. در حال حاضر اکثر سرمایه گذاران در بازار بورس از این روش برای خرید و فروش استفاده می کنند. حال که با کد بورسی و ساختار آن آشنا شدیم نوبت آن است که با هم روش ثبت نام در بورس را که برای فعال کردن کد بورسی انجام دهیم.

اخبار بورس

مهشید داداش زاده|شگویا با حفظ سطح حمایتی فیبوناچی ۹۷۱-۸۱۹ تا مقاومتهای مینوری رشد کرده است و قیمت در حال استراحت زمانی است. آرمان شبان|با بررسی چارت هفتگی شرکت صنایع غذایی ویتانا (غویتا) میبینیم که قیمت به یک سطح مهم حمایتی بلند مدت خود رسیده است و برای شروع یک روند صعودی حفظ این حمایت بسیار حائز اهمیت میباشد، در صورت حمایت شدن قیمت در این محدوده و تثبیت آن اولین مقاومت مهم قیمت محدودی ۳۸۰ تومان خواهد بود که در صورت شکست و تثبیت بالای آن تارگت مهم بعدی و میان مدت آن محدودهی ۷۶۵ تومان میباشد! دریافت کد بورسی (سهامداری) به عنوان اولین اقدام عملی برای فعالیت بورسی محسوب میشود. کد بورسی شناسه ای است که به افراد حقوقی و حقیقی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان کد سهامدار اعطا می گردد. کد بورسی که به کد سهامداری نیز معروف است، شناسه سهامداران در بازار سرمایه است. اما برای دریافت کد سهامداری (کد بورسی) باید به یک شرکت کارگزاری مراجعه نمائید. مراحل صدور و دریافت کد را در این درس بخوانید. در ادامه این مطلب توضیحات کاملی در رابطه با کد بورسی، ساختار این کد، سایت دریافت آن و اینکه اگر هریک از کاربران این بازار بزرگ مالی کد بورسی خود را فراموش کردند به چه صورت آن را مجدد دریافت کنند پرداخته شده است.

نبض قیمتها در تولید مسکن

نبض بازار ؟ در خانه دکتر صالح آبادی با شاره به تداوم تامین ارز مورد نیاز در سامانه نیما تصریح کرد: هم بانک مرکزی و هم صادرکنندگان غیرنفتی با قدرت در سامانه نیما ارز موردنیاز کشور را عرضه می کنند و هم تامین ارز کالاهای اساسی انجام می شود. صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه وضعیت بازار ارز کشور مطلوب، روان و متعادل است گفت: تامین ارز انجام شده در سال ۱۳۹۹ مجموعا ۳۶.۵ میلیارد دلار بوده است اما این رقم در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۵۷ میلیارد دلار افزایش یافت. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه نبض بازار پرداختیم. همچنین عمق بخشی به بازار متشکل و سامانه نیما جزو برنامه های مهم بانک مرکزی در این حوزه است. همچنین شما میتوانید از اپلیکیشن های مشابه که در سایت نیز موجود است همانند قیمت ها و بازار ۳۶۰ نیز دیدن کنید هم اکنون میتوانید آخرین نسخه موجود از این اپلیکیشن کاربردی را از وب سایت اینستاگرام ها دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید . همچنین شخص متقاضی میتواند تاریخ تحویل ارز را نیز در سامانه مشخص کند.  

شامخ کل بیانگر میزان فعالیتهای ساختمانی نبض بازار بورس انجام شده توسط شرکتهای معتبر فعال در بازار ساختوساز است که هر ماه در نظرسنجی شامخ شرکت میکنند و به این ترتیب میزان فعالیت این شرکتها در مقایسه با ماه مشابه پارسال کاهش خفیفی داشته است.یکی دیگر از پارامترهای مهم گزارش شامخ ساختمان مربوط به قیمت خرید مصالح است. بنابراین حس سازندهها نسبت به ادامه فعالیت ساختمانی در ماه جاری هم نسبت به ماههای اخیر و هم نسبت به ماه مشابه پارسال نامطلوبتر است. بر اساس گزارش اردیبهشت، شامخ قیمت مصالح در ماه گذشته ۸۵ اعلام شده که نسبت به ماه قبل از آن ۶ واحد و نسبت به اردیبهشت پارسال ۴ واحد افزایش دارد. شامخ انتظارات از میزان فعالیتهای خرداد در گزارش اخیر زیر مرز «رونق - رکود» یعنی ۵۰ قرار دارد که گویای وضعیت نامطلوب از انتظارات سازندهها در مورد میزان کار و فعالیت طی خرداد است. امسال اما شرایط بازار مسکن قدری متفاوت بود و در ماههای میانی سال بهویژه از اواسط تابستان تا اوایل زمستان حجم ماهانه معاملات مسکن به حداقل مورد انتظار در شرایط رکود یعنی حول و حوش 7 تا 8 هزار فقره رسید.

  • ۰۱/۰۳/۲۳
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.