الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برنامه بدنسازی ماه اول

ما به شما بهترین برنامه بدنسازی ماه اول  تناسب اندام برای مبتدیان را ارائه می دهیم. سایت آلفابلاگ مراجعه کنید و برنامه بدنسازی رایگان دریافت کنید.

شما نیازی به محاسبه کالری دریافتی روزانه خود ندارید و نیاز به یک برنامه بدنسازی حجمی عالی دارید که می توانید از سایت الفابلاگ بگیرید. همزمان با دم، زانوهای خود را خم کنید و به آرامی خود را پایین بیاورید و بدن خود را صاف نگه دارید، سر خود را بالا نگه دارید و پشت خود را به دستگاه متصل کنید. روی یک نیمکت شیبدار دراز بکشید، سپس دمبل‌ها را با دست‌هایتان روی پاهایتان قرار دهید، کف دست‌هایتان باید روبه‌روی هم باشند. این حرکت، نفس خود را آزاد کنید (بازدم). ابتدا حلقه کابل را در بالای دستگاه قرار دهید، سپس هر دسته را با یک دست بگیرید. یک قدم جلوی دستگاه بایستید و بدن خود را کمی از کمر خم کنید، حالا دستگیره ها را به سمت داخل بدن بکشید، آرنج ها را کمی خم کنید، نگه دارید و سپس به آرامی دست ها را باز کنید و پس از مکث دوم حرکت را تکرار کنید. ابتدا پشت بالاتنه خود را روی دستگاه قرار دهید و شانه های خود را زیر قسمت مشخص شده دستگاه قرار دهید، فاصله بین پاهای شما باید به اندازه شانه های شما باشد و انگشتان شست در طول حرکت کمی به سمت بیرون خم شوند. سر خود را بالا نگه دارید و پایین کمر خود را به دستگاه فشار دهید، سپس دستگیره را بگیرید و از حالت قفل رها کنید و پاهای خود را بدون قفل کردن زانوها صاف کنید.

برنامه بدنسازی

ابتدا به صورت کف دست روی دستگاه دراز بکشید و پاشنه های خود را زیر بالش لوله ای قلاب کنید، سپس وزنه را با خم کردن زانوها و بلند کردن پاشنه ها تا باسن بلند کنید، سپس وزنه را به پشت پایین بیاورید و به حالت اولیه برگردید. . در جلو، میله را تا شانه ها بالا بیاورید و به حالت اول، یعنی تا زانوها برگردید. فقط اولین قدم را بردارید. ابتدا بازوهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید، سپس هالتر را با قرقره در دستان خود بگیرید. میله را به صورت عمودی بالا بیاورید تا زمانی که آرنج هایتان هم سطح شانه هایتان باشد، سپس میله را پایین بیاورید و به حالت شروع بازگردید. ابتدا بایستید، سپس پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید، وزنه را با دو دست جلوی سینه خود نگه دارید و به آرامی وزنه را بالای سر خود بیاورید تا آرنج صاف شود، حالا به آرامی وزنه را پایین بیاورید و به حالت شروع بازگردید. موقعیت.برگردید صندلی را طوری تنظیم کنید که دستانتان کاملا روی میز باشد، سپس هالتر را بگیرید و کمرتان را صاف نگه دارید و هالتر را با کمی خمیدگی بالا بیاورید تا ساعدهای ما عمود بر زمین باشند، سپس هالتر را به آرامی پایین بیاوریم.

برنامه بدنسازی حجمی

ابتدا به جلو خم شوید و بالاتنه خود را به نیمکت تکیه دهید، انگشتان پا را روی یک قاب چوبی قرار دهید و پاشنه های خود را تا حد امکان پایین بیاورید. وقتی روی پاشنه های خود می آیید، وزن خود را تا آنجا که ممکن است و پاهای خود را به سمت بالا منتقل کنید. آنها را صاف و کشیده نگه دارید، حالا به آرامی پایین بیایید و به حالت اولیه برگردید. ابتدا پد دستگاه را با توجه به قد خود تنظیم کنید سپس پاهای خود را زیر لنت ها قرار دهید و پاهای خود را روی سکوی دستگاه قرار دهید، پاشنه ها در هوا آویزان می شوند. حالا پاشنه های خود را بالا بیاورید تا پد دستگاه بالا بیاید.وقتی پاهایتان کاملا دراز شدند، آنها را پایین بیاورید و به حالت اولیه برگردید. ابتدا روی دستگاه بایستید، سپس انگشتان پا را روی سکوی دستگاه قرار دهید، شانه های خود را زیر بالش قرار دهید و پاشنه های خود را تا حد ممکن پایین بیاورید تا در حالت کشش قرار بگیرید، وزنه را با پاشنه های خود تا جایی که می توانید بالا ببرید. و زانوها را در حالتی قرار دهید که صاف و کشیده باشند.حالا به آرامی پایین بیایید تا پاشنه ها به حالت اولیه برگردند. ابتدا در هر دست یک دمبل بگیرید و صاف بایستید.

بهترین برنامه بدنسازی

ابتدا میله دستگاه سیم کشی را در بالاترین قسمت قرار دهید. یک طناب یا کابل به آن وصل کنید و آن را بگیرید. صاف بایستید و کمی به جلو خم شوید. وقتی طناب را می گیرید، ساعد شما باید رو به جلو باشد. حالا طناب را پایین بیاورید تا به قسمت جلوی ران برخورد کند، در این حالت دست ها باید کاملا صاف و کشیده باشند، پس از مکث کوتاهی در این حالت و انقباض عضلات پشت بازو، عمل دم را به آرامی انجام دهید. طناب را بکشید و به حالت اول برگردید. با تشکر، لطفا روش های تناسب اندام را ارسال کنید. در این قسمت سعی شد 4 برنامه تناسب اندام برای درجات و اهداف مختلف ارائه شود. سعی کنید 4-5 بار در روز و هر 3-4 ساعت یکبار غذا بخورید. زمان ریکاوری بعد از یک دقیقه را در نظر داشته باشید و وزن مناسب را انتخاب کنید. با این حال، داشتن تمرینات متنوع و انجام صحیح آنها مهم است. مهم نیست که یک برنامه تمرینی با وزنه برای مبتدیان چقدر خوب است، اگر حرکات را به درستی انجام ندهید به شما کمکی نمی کند. اگرچه ممکن است وسوسه شوید وزنه های بیشتری بلند کنید، اما برای رسیدن به فرم مناسب برای هر کدام باید با وزنه های سبک تر شروع کنید. ورزش.یادگیری و....

منبع : آلفابلاگ

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.