الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

سئو سایت فروشگاهی

با سئو سایت فروشگاهی، سیل بازدیدکنندگان را شاهد خواهید بود!

فرض کنید شما یک کلمه کلیدی مشخص را در گوگل جستجو می کنید. سئو برای سایت های فروشگاهی با سئو کسب و کارهای B2B تفاوت دارد و باید راه های جدید و استراتژی های جدیدتری داشته باشید تا بتوانید در مدت زمان کمتری محصولات خود را به فروش برسانید و از رقبا جلو بیفتید. چه کاربران موبایل و چه کاربران دسکتاپ باید در سایت شما احساس راحتی داشته باشند. در نتیجه برای  خدمات سئو سایت فروشگاهی باید قبل از هر چیزی بودجه ی کرول آن را بهبود ببخشید. چرا که ممکن است محتوای این دو کاملا با هم مشابه باشد، در نتیجه مشکلات محتوای تکراری هم برای شما به وجود می آید. بهتر است برای کسب نتیجه بهتر، این کلمه در صفحه اصلی سایت هدف گذاری شود. این تگ ها به موتورهای جستجو اعلام می کنند که کدام صفحه ی شما باید کرول شود و در نتایج جستجو دیده شود. در سئو سایت داخلی و خارجی عوامل زیادی هستند که مهم و تاثیرگذارند تعدادی از این موارد را صرفا با کسب تجربه میتوانید بدست آورید اما مواردی که همیشه ثابت هستند و باید آنها را رعایت کنید تعدادی از مهم ترین هایشان را در این مقاله توضیح داده ایم. کوکیها و کش خود را پاک کنید.

خدمات سئو سایت فروشگاهی

5. بودجه کرول خود را افزایش دهید. اگر مشکلاتی در سایت خود داشته باشید ممکن است بودجه کرول شما کمتر شود و این بات ها نتوانند به خوبی صفحه ی شما را شناسایی کنند. فقط برای رسیدن به صفحه دسته، چهار کلیک طول می کشد، و اگر می خواهید یک صفحه محصول یا دسته را اضافه کنید، باید آن را در عمق سایت خود پنهان کنید که نه تنها برای نویگیشن ضعیف است، بلکه به رتبه بندی جستجو نیز آسیب می رساند. سایت شما باید بهترین تجربه ی ممکن را به کاربران بدهد. تمامی مراحل کار و باید نبایدها در سیستم مدیریت محتوای وردپرس و cmsهای شخصی، یکسان است و تنها در روش اجرایی کردن موارد با توجه به تفاوت ساختار وردپرس با دیگر سیستمهای مدیریت محتوا مسیر متفاوتی را تجربه خواهید کرد. این کار کمک میکند تا لایه دیگری از محتوای دارای ساختار را به صفحات خود اضافه کنید. در این دسته از کلمات کلیدی، شما دقیقا همان مخاطبی را جذب میکنید که نیاز دارید.

هزینه سئو سایت فروشگاهی

کلیدواژه های طولانی یا اصطلاحا Long-Tail شاید ترافیک چندانی را روانه ی سایت شما نکنند اما نرخ تبدیل بالاتری دارند چرا که دقیقا متناسب با نیاز مشتری است و وقتی مشتریان این کلیدواژه ها را جستجو می کنند وبسایت هایی که نیاز آن ها را پوشش می دهند راحت تر می توانند این دست از مشتریان را جذب کنند. ما درباره صفحاتی صحبت می کنیم که بیشترین سود و بهترین تبدیل را دارند. معمولا سایت های فروشگاهی محصولات مشابهی دارند که در دسته بندی های متفاوتی وجود دارد. موفقیت یک سایت فروشگاهی ارتباط زیادی با استراتژی های مارکتینگ و بازاریابی دارد و آمارها نشان می دهد که سئو سایت فروشگاهی در حال حاضر یکی از اصلی ترین روش های مارکتینگ و یکی از منابع اصلی درآمدزایی سایت هاست. هزینه سئو سایت فروشگاهی ممکن است کار بزرگی به نظر برسد، به خصوص اگر قبلاً وب سایتی داشتید که با هزاران محصول پر شده است. 

هزینه خدمات سئو سایت فروشگاهی

در دوره ای که گوگل Mobile-First Index را در دستور کار خود قرار داده است و آن را به یکی از فاکتورهای سئو بدل کرده است تجربه ی کاربری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از فاکتورهای مهم موتورهای جستجو به ویژه گوگل برای معرفی یک سایت و البته برای مخاطبان سرعت لود سایت است. از آنجایی که طراح کلمه کلیدی گوگل تعداد زیادی کلمه کلیدی تولید نمی کند، پیشنهاد میکنم از آن برای بررسی حجم جستجو و اهداف تجاری استفاده کنید. از آنجایی که دوست ما برای یک سایت تجاری کار می کرد، تصمیم گرفت شرکت هایی که اخیرا ورشکست شده بودند را پیدا کند. یکی از دلایلی که سایت های تجاری از طرف محتوای ضعیف صدمه می بینند این است که محتواهای یکتای زیادی درباره محصولات مشابه به چالش کشیده میشوند. مثلا دو گوشی موبایل مشابه که تنها در اندازه و ابعاد با هم متفاوت هستند. روی گرافیک سایت خود، تصاویر، انیمیشن ها، کال تو اکشن ها و متن هایی که می نویسید کار کنید و سعی کنید آن ها را در بهترین فرمت ممکن طراحی کنید. این کلیدواژه ها را در عنوان، متا و متن محصولات خود به کار ببرید و به کلماتی فکر کنید که ممکن است کاربران شما به آن نیاز داشته باشند و آن را جستجو کنند.

منبع : مدیرلینک

  • ۰۱/۰۴/۰۷
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.