الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای رایگان

1: تغذیه 2: تمدد اعصاب و حرکات هوازی 3: تمرین و حرکات اجرایی 4: حرکات پایانی تمرین این 4 عنصر از اصول بدنسازی هستند اما در کنار این 4 عنصر قوانین دیگری نیز وجود دارد که در این قسمت به آنها خواهیم پرداخت و 4 عنصر با نام هر یک از اینها به طور جداگانه گرفته شده و در قسمت ویژه درج شده در عنوان به طور کامل توضیح داده شده است. در طول هر مرحله توصیه می شود که وزن خود را بیش از 0.5 تا 1 درصد در هفته افزایش یا کاهش ندهید.  برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای رایگان برای کاهش وزن یا حتی تناسب اندام نیازی به وسایل گران قیمت زیادی ندارید، چیزی که نیاز دارید عزم قوی و استفاده از تمرینات مناسب است. اما اگر می خواهید در خانه تمرین کنید، لازم نیست برای خرید همه آنها پول خرج کنید. همچنین در زمان خرید می توانید از مشاوره های رایگان این مرکز بهره مند شده و سپس مکمل های مورد نظر خود را سفارش دهید. با گذشت زمان می توانید تمرینات خود را طبق برنامه بدنسازی حرفه ای برای کاهش وزن ادامه دهید و با افزودن حرکات خاص یا تغییر ترتیب تمرینات فعلی خود تغییری در برنامه بدنسازی حرفه ای برای چربی سوزی ایجاد کنید.

برنامه بدنسازی

برای افزایش وزن باید مقداری کربوهیدرات به رژیم برنامه بدنسازی خود اضافه کنید.برنامه حجیم سازی خود را وارد کنید. برای بازگرداندن گلیکوژن از دست رفته کبد و کاهش کاتابولیسم عضلانی، پس از بیدار شدن از خواب، دو پیمانه پروتئین آب پنیر همراه با یک کربوهیدرات مانند نان سفید بخورید. بهترین گزینه برای گنجاندن در برنامه تغذیه بدنسازی می تواند برنج قهوه ای، جو دوسر، کینوا و سیب زمینی شیرین باشد. 1 تا 1:30 قبل از تمرین، یک وعده غذایی حاوی یک پروتئین سریع هضم و یک کربوهیدرات دیر هضم بخورید. بلافاصله بعد از تمرین، 5 سفیده تخم مرغ یا 1 پیمانه پروتئین آب پنیر بخورید. حتما مولتی ویتامین ها را در برنامه خود قرار دهید. اگر تمرین نزدیک به زمان خواب آلود است قبل از خواب غذا بخورید و گرسنه به رختخواب نروید. دوش گرفتن با آب ولرم و نسبتا سرد بعد از ورزش در باشگاه یا خانه را فراموش نکنید. سیگار و به خصوص الکل را کنار بگذارید تا از تمرین خود نتیجه بگیرید. پروتئین آب پنیر را به رژیم بدنسازی خود اضافه کنید.

برنامه بدنسازی حجمی

ما در باشگاه رشد با استفاده از مربیان مجرب و حرفه ای و تجهیزات مناسبی که دستیابی به اهداف و رویاهایتان یعنی داشتن اندامی خوش فرم را آسان می کند، رسیدن به اهداف و رویاهایتان را برای شما آسان کرده ایم. یک برنامه تمرینی حرفه ای بدنسازی که توسط یک شرکت تخصصی با تیمی حرفه ای از مربیان  برنامه بدنسازی حجمی و متخصصان تغذیه تهیه شده است، تفاوت قابل توجهی با یک برنامه تمرینی معمولی دارد. زمان استراحت بین ست ها کوتاه است و فقط باید بین هر ست 30 تا 45 ثانیه تمرین کنید. از آنجایی که در این تمرینات نیاز به حرکت دارید، هر روز شاهد افزایش فیبرهای عضلانی، آزاد شدن تستوسترون و رشد عضلات خود خواهید بود. می توانید حرکت اول را با اسمیت و حرکت سوم را با سینه هالتر انجام دهید. بعلاوه، تمرین با وزنه باعث عضله سازی می شود و می توانید در پایان روز کالری بسوزانید. برعکس، اگر بین باشد، نمی توانید تمرین را کامل کنید، وزن بیشتر از توانایی شماست.

برنامه بدنسازی 3 روز در هفته

همچنین بین حرکات مختلف می توانید حداکثر ۲ تا ۳ دقیقه استراحت داشته باشید. 3- بقیه ست ها را بین 60 تا 90 ثانیه تنظیم کنید. برای جلوگیری از از دست دادن تمرینات عضله سازی در باشگاه، نکات زیر را دنبال کنید. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه با انجام تمرینات صحیح به اهداف خود برسید. تمرینات اصلی بدن مانند شکم و کمر با توجه به برنامه و انرژی شما انجام می شود و برای این سبک ورزش باید بدانید که اهمیت ریکاوری از خود ورزش مهمتر است، درست مانند استراحت، رژیم غذایی و مکمل های بدنسازی. اما اگر از نظر بدنی مناسب هستید، غذاهای مناسب می خورید و مکمل های 100% استاندارد بدنسازی مصرف می کنید، می توانید در روز پنجم یک جلسه هوازی انجام دهید و سپس در روز سوم عضلات شکم را به تنهایی انجام دهید. غذاهایی که معمولا در برنامه غذایی شما گنجانده می شود، شما را سیر می کند و نیازهای ماهیچه های شما را برای رشد برآورده می کند. در بدنسازی زنان معمولا از وزنه های سبک تری استفاده می کنند تا بتوانند حرکات را سریعتر انجام دهند و در نتیجه می توانند حرکات متفاوت تری نسبت به مردان انجام دهند.

منبع : آلفابلاگ

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.