الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

دیگ بخار عمودی

دکتر محمد عجم. دیگ بخار عمودی تکنسین های دکتر تعمیرکار متخصص نصب انواع برند ظرفشویی مانند بکو، دوو، آاگ، ال جی، سامسونگ و غیره هستند. گاهی در مراحل نصب ماشین ظرفشویی چندان به سیم کشی آن دقت نمی کنند و از یک پریز در آشپزخانه برای اتصال چند وسیله برقی بهره می برند و مشاهده می شود از یک پریز و یک سه راه چندین دوشاخه و سیم آویزان و متصل است. نکته: برخی از ماشین ظرفشویی ها مجهز به سیستم آب گرم و سرد هستند پس نیاز است تنها به شیر آب سرد وصل شود تا شسشتوی ظروف را به خوبی به پایان برساند. 5. در حالی که داخل محفظه خالی از ظروف است برنامه Quick را تنظیم و اجرا کنید تا ظرفشویی یک دوره کامل کار کند. تمامی جوشکاری های انجام شده در دیگ روغن داغ باید بصورت دوره ای بازرسی شود. به این جهت که فاصله دستگاه تا لوله فاضلاب و اندازه شلنگ تخلیه باید کمتر از ۳ متر باشد تا تخلیه آب داخل دیگ به درستی انجام گیرد. ورود آب جبرانی خام به سیستم بایستی از لحاظ سختی اندازه گیری شود تا از صحیح بودن تصفیه آب اطمینان حاصل شده و اپراتور از طریق سیستم هشدار دهنده از نشتی های اضافی سیستم مطلع گردد.

دیگ بخار افقی

سپس شیر آب را باز کرده تا آب به داخل شلنگ وارد شود و اطمینان یابید که شلنگ تا خوردگی و سوراخ و نشتی ندارد. دیگ بخار افقی حالا مقداری نمک به لوبیا سبز و پوره گوجه فرنگی اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم لوبیا سبز با آب و پوره گوجه فرنگی پخته شود. در ادامه گوجه فرنگی را می شوییم، سپس پوست آن را کاملا جدا می کنیم. در ادامه گوشت چرخکرده را به مواد میانی اضافه میکنیم، سپس تفت می دهیم تا گوشت تغییر رنگ بدهد و سرخ شود. حالا رب گوجه فرنگی را به پیاز اضافه می کنیم، سپس تفت میدهیم تا بوی خامی رب گوجه فرنگی از بین برود و رنگ آن باز شود. در این مرحله زرشک ها را که از ۲۰ دقیقه قبل خیسانده ایم، آبکشی می کنیم، سپس به همراه پودر قند و مقداری کره یا روغن مایع در یک تابه مناسب تفت می دهیم تا رنگ زرشک های درخشان شودف سپس زرشک را کنار می گذاریم. پس از آن سیر را اضافه میکنیم، سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر سیر آزاد شود. در ادامه یک تابه مناسب روی حرارت ملایم قرار می دهیم، سپس مقداری روغن مایع درون تابه می ریزیم و بلافاصله پیاز رنده شده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

دیگ روغن داغ

در این مرحله زمانی که پیاز کاملا سبک و طلایی شد، دیگ روغن داغ پودر زنجبیل را به همراه پودر فلفل قرمز، نمک، زیره، زردچوبه، پودر گلمحمدی و چوب دارچین به پیاز اضافه می کنیم، سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا عطر ادویه ها آزاد شود. اما در این قسمت از مقاله قصد داریم به طور کامل طرز کار بویلر آب داغ را مورد بررسی قرار دهیم. بویلر آبگرم فولادی در ظرفیت های بالا و نامحدود تهیه می شوند که به طور عمده در پروژه های بزرگ، مجتمع های مسکونی کارایی موثری دارند. همان طور که ملاحظه فرمودید” آموزش نصب ماشین ظرفشویی“به پایان رسید اما راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی به تخصص و مهارت نیاز دارد. اگر ارتفاع ماشین با کانینت یکی نبود می توانید پایه های زیرین دستگاه را تنظیم و در صورت بلند بودن ظرفشویی پایه ها را کوتاه کنید و یا عکس آن اگر ارتفاع ماشین کم بود پایه ها را بلند کنید تا ارتفاع ماشین نیز زیاد شود. محل اتصال شلنگ ماشین به شیر آب را با نوار تفلون محکم ببندید تا آبی نشت نکند. پس یک شلنگ بلندتر همراه یک بست خریداری نمایید. نکته: چنان چه شلنگ تخلیه کوتاه بود و به لوله فاضلاب نرسید می توانید از یک شلنگ بلندتر جهت تخلیه آب استفاده کنید.

دیگ آب گرم

پانزدهم، فشارسنج و ترمومتر: دیگ آب گرم به جهت کنترل میزان فشار و دمای دیگ در لحظه استفاده می شوند. در این مرحله برای خرد و شفته نشدن برنج سنگ نمک را درون یک توری توری قرار می دهیم و درون کاسه می گذاریم و اجازه می دهیم برنج به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه درون آب بماند تا خیس بخورد. ظرفی را در زیر شیر آب قرار دهید و بعد شیر را باز کنید تا رسوبات داخل آن تخلیه شود. و اگر ظرفشویی تمایل به سمت چپ داشت پایه عقبی سمت راست را خلاف جهت عقربه ساعت پیچ دهید تا ارتفاع تنظیم و درب به حالت اصلی خود باز گردد. نکته ی حائز اهمیت در نگهداری دیگ آب گرم فولادی در سیستم های گرمایشی که آب پس از چرخش دوباره به دیگ باز می گردد، آب سرد ممکن است به دیگ آسیب برساند و همچنین راندمان را کاهش دهد. در پایان هر مرحله از تولید، ملی، تست های NDTغیر مخرب بر روی جوش ها انجام می گردد.

منبع : بخارشعله

  • ۰۱/۰۴/۱۷
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.