الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مخبر دلار

 با اعلام مخبر دلار ما ! در روز ۲۲ فروردین دلار برای نخستین بار پس از ۷۰ روز در سطوح قیمتی کانال ۲۸هزار تومانی معامله شد. با وجود چنین تمایلاتی، در روز انتهایی سال، تقاضاهای خردی وارد بازار اسکناس می شود که می تواند تا حدی دلار را در برابر نیروهای کاهشی ایمن کند. بخشی از معاملهگران کف بازار معتقدند مانور روی کاهش قیمت دلار با دو هدف است: اول، اذهان برخی سرمایه گذاران را از این بازار دور کند. تحلیل گران فنی باور دارند که با از دست رفتن حمایت حساس ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی، احتمال افت قیمت دلار به زیر کانال ۲۷ هزار تومانی ایجاد شده است و حتی ممکن است که اسکناس آمریکایی تا محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان، کاهش نرخ را تجربه کند. به باور آن ها اگر چنین اتفاقی در حال رخ دادن باشد، به معنای آن است که مذاکرات وین در مسیر توافق قرار دارد و ممکن است طی روزهای بعدی، طرفین این موضوع را به طور رسمی اعلام کنند. دوم اینکه عدهای از معاملهگران بتوانند دلار تهران را جمع و به ترکیه منتقل کنند. اگر رئیسجمهوری به فکر عدالت اجتماعی، کاهش فقر، کنترل نقدینگی و مشارکت مردم است، باید جریان فکری موجود در اقتصاد کشور را عوض کنند.

افزایش سرمایه شستا

سلام دوست عزیز میتونید از مقالات اموزشی و تحلیلی سیگنال استفاده کنید.  افزایش سرمایه شستا سلام دوست عزیز کارگزاری ها سامانه های معاملاتی متفاوتی دارن. هر چقدر تلاش می کنم سهام های فولاد و خودرو و… واضحه که پاسخ به نحوه اداره پرتفوی سهام پیچیده است و نظرات مختلفی ولی در این مطلب سعی میکنیم اصول سادهتری از مدیریت مالی مانند میزان تخصیص سرمایه رو مطرح کنیم. تعداد ۱۰۰۰تا سهم رو زدم ۱۵۰سهم زدم ۸۰سهم زدم ولی هیچی به هیچی! البته این محدودیت برای عرضه اولیه ها وجود نداره و سرمایه گذاران میتونن هر تعداد که مایل هستن خرید کنن. سلام خسته نباشید ایا این حقیقت داره ک عرضه اولیه تا ۶ماه سود ۹۹درصد میده؟ صرفا سیگنال گرفتن دلیلی بر کسب سود نیست و کسی که معاملهگری بلد نباشه در بهترین زمان، بهترین سیگنال رو هم بهش بدن نمیتونه ازش سود بگیره یا اگرم ازش سود بگیره توی معاملات بعدی از دستش میده. من تازه کارم و یه سوال واسم پیش اومده..اینکه وقتی وضعیت بازار قرمزه هم میشه سهممونو بفروشیم یا فقط زمانی ک وضعیت سبزه؟ سلام ممنون از اطلاعات خوبتون یه سوال داشتم کد بورسی من دست یه آشنا برام سهام میخرید الان که خودم میخوام فعالیت کنم میگه کارگزاریت رو باید عوض کنی چون اون بدهی داره و اگه اونجا کار کنی باید یه میلیون از حسابت برداشت میشه آیا این درسته و چرا اینطوریه الان میشه عوض کرد کارگزاری؟ 

به طور مثال شاید برایتان سوال باشد که آیا بورس تهران 24 ساعت شبانهروز باز است و معامله انجام میشود؟ سلام دوست عزیز اگر سهمی که خرید می کنید در صف خرید نیست یا این مشکل برای همه نماد ها وجود دارد، برای رفع مشکل باید از طریق کارگزاری تون پیگیری کنید. حفظ سرمایه مهمترین اصل است چون اگر سرمایه خودتان را از دست بدهید، دیگر چیزی ندارید که با آن معامله کنید و سود ببرید. بسیار عالی و کامل توضیح دادید.ممنونم.من اپلیکیشن سیگنال را دارم خوب است.اما اگر تحلیل سهم ها بیشتر شود و آموزش صفر تا صد بورس و تحلیل تکنیکال هم برای افراد مبتدی گذاشته شود در اپلیکیشن بسیار عالی است که خودمان بتوانیم نمودار هر سهم را رسم کنیم و سود و ضررمان از آن سهم را بفهمیم .ممنونم. سلام ،اگه من نخوام خریدوفروش انلاین انجام بدم امکان داره که وارد سامانه انلاین معاملاتی نشم و از پیشخوان خرید رو انجام بدم.یا از صندوق ها خرید کرده باشم و از کد بورسی میتونم استفاده نکنم سود رو برای من واریز میکنن.؟ سلام دوست عزیز، بعد از دریافت کد بورسی به کارگزاری مراجعه کنید تا نام کاربری و رمز عبورتون رو دریافت کنید و وارد سامانه 

ارز نیما

بنابر آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی،  ارز نیما حجم ارز اسکناس عرضه شده و معامله شده در بازار متشکل ارزی طی یک ماه اخیر، روندی افزایشی را نشان میدهد، به نحوی که از ۲۵ میلیون و ۲۱۰ هزار دلار در هفته دوم مهر به حدود ۵۶ میلیون و ۶۶۷ هزار دلار در هفته سوم آبان رسیده است. همچنین روند قیمتی ارز تجاری معامله شده در سامانه نیما، علیرغم نوسان بسیار جزئی، روندی کاهشی را نشان میدهد، به نحوی که میانگین قیمت ارز تجاری معامله شده در سامانه مذکور از مبلغ ۲۳ هزار ۴۱۵ تومان برای هر دلار در هفته دوم مهر به مبلغ ۲۳ هزار ۲۶۲ تومان برای هر دلار در هفته سوم آبان کاهش یافته است. همان طور که در قسمت قبل بیان کرده ایم نرخ جدید این سامانه با افزایش حدود 800 تومان وارد کانال 24 هزار تومانی شد و هم چنین به رقم 24 هزار و 31 تومان رسید. قیمت مصوب این ارز برای واردات کالاهای اساسی، 4200تومان درنظر گرفته شد و قرار بود نرخ این ارز متناسب با شرایط بازار تعدیل شود، اما دولت قبل در فرایند زمان، این نرخ را متناسب با شرایط بازار تعدیل نکرد و در نهایت فاصله بین نرخ ارز ترجیحی 4200تومانی با نرخ بازار آزاد به قدری شد که منجر به توزیع هزاران میلیارد تومان رانت در اقتصاد ایران شد و اقتصاد ایران را با چالشهای زیادی مواجه کرد.

دارایکم

به هر حال بررسی عملکرد بانکهای مرکزی در سایر کشورهای دنیا نشان می دهد  دارایکم بانک مرکزی موظف به تنظیم گری و رگولاتوری است، ضمن اینکه در حوزه تراز پرداخت ها، اگر تراز پرداخت ها دچار کسری یا مازاد شود بانکهای مرکزی برای تعدیل این موارد در بازار دخالت می کند. بله. همانطور که پیش از این بیان نمودیم، نرخ ارز سامانه نیما بسته به برخی فاکتورهای مهم از جمله میزان عرضه و تقاضای ارز در بازار، سیاست های تنظیم بازار و موارد دیگر میتواند تغییر کند. باید توجه داشت که فاصله نرخ ارز نیما با بازار آزاد ارز خیلی زیاد شده بود و این موضوع به رانتی بدل شده بود که در بازار تقاضای معاملاتی ایجاد می کرد. می توان این طور بیان کرد که یکی از بهترین ویژگی ارز نیمایی سازماندهی اطلاعات و داده های واقعی از عرضه و تقاضای ارز است، که این باعث می شود ارز مورد نیاز برای بازرگانان و تاجران در مدت زمان مناسب در اختیارشان قرار بگیرد. پیش از این بانک مرکزی بارها اعلام کرده بود که نیاز کشور به واردات با نرخ نیما و کمتر از بازارآزاد انجام میشود و بازار آزاد کمعمق است. 

  • ۰۱/۰۳/۲۴
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.