الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

الفابلاگ

پایگاهی جهت بالا بردن علوم ودانش

در بخش جذاب دیگر آلفا بلاگ ما به معرفی؛ برند های تولید کننده لوازم الکتریکی مثل موبایل لپ تاپ و… ، راهنمای خرید (که شما می توانید در این بخش بهترین دستگاه با توجه به نیازتان را برگزینید) و همچنین معرفی محصولات این برند ها (چون پرفروش ترین ها و محبوب ترین های هر برند) می پردازیم. اینها تمامی اطلاعاتی است که شما برای خرید یک دستگاه جدید لازم دارید و کمکتان خواهد کرد که سردرگم و بعد از خرید پشیمان نشوید.
بخش ورزشی آلفابلاگ: یک بخش هم برای جسمتان! در این بخش می توانید بهترین و تخصصی ترین مطالب ورزشی را آموزش ببینید؛ موضوعات این بخش از محبوبترین دغدغه های مردمی انتخاب می شوند و در زمینه ورزش های تخصصی، و موضاعات عمومی ورزشی چون؛ کاهش وزن، نکاتی برای شروع ورزش و… هستند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اخبار بورس

جدیدترینهای «کاهش شاخص»:

در غیر اینصورت انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکان پذیر است. علی رغم پیگیریهای انجام شده از ناشر ابهامات موجود در اطلاعات ناشر برطرف نشده است، لذا تعلیق نماد معاملاتی شرکت دشت مرغاب (غدشت) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ تداوم مییابد. برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید اقتصاد آنلاین - هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صفهای خرید حدود ۱۸۵میلیارد تومان و ارزش کل صفهای فروش ۴۴۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۶۰میلیارد تومان میرسد. روابط عمومی کارگزاری آگاه بابیان اینکه هیچگونه اختلالی ثبت نشده است، اعلام کرد: در صورت مشاهده هرگونه اختلال کاربران کدملی خود را اعلام کنند تا به صورت موردی، موضوع پیگیری شود. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس اوراق بهادار تهران که هفته گذشته به خاطر بسته دهبندی بورس رو به رشد بود، امروز و در اولین روز هفته با کاهش 18 هزار و 416 واحد به رقم یک میلیون و 378 هزار و 894 واحد رسید.

اخبار بورس انرژی

اخبار لحظه ای بورس : قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۶ و ۵۹ دقیقه امروز (چهارشنبه، ۱۵ دیماه) با ۲۸ سنت کاهش به ۷۹ دلار و ۷۲ سنت و قیمت شاخص دبلیوتیآی آمریکا با ۲۹ سنت کاهش به ۷۶ دلار و ۷۰ سنت برای هر بشکه رسید. به گزارش ایسنا، روند حرکت شاخص کل بورس امروز نوسانی بود به طوری که در ساعات ابتدای معاملات تا یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد رسید اما در ساعات میانی روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۳۷۹ واحد کاهش یافت و کار خود را درحالی به پایان برد که دوباره صعودی شده بود و به رقم یک میلیون و ۳۸۴ واحد رسیده بود. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 18 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 378 هزار واحدی رسید. بورس تهران معاملات امروز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ را با کاهش ۱۸ هزار واحدی شاخص کل به پایان رساند. ناطقان: در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۱۸هزار و ۴۱۷واحدی (۱.۳درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هموزن با کاهش ۱.۲درصدی مواجه شد.آخرین قیمت ۵۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آنها افزایش یافته و ۲۶۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بودهاند.حقیقیها امروز در حدود ۴۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

 

اخبار بورس 24

تحلیل بورس همچنین شاخص کل با معیار هموزن امروز با کاهش 4 هزار و 630 واحد به رقم 363 هزار و 469 واحد رسید. خبرگزاری آریا-بورس تهران معاملات امروز شنبه 11 دی 1400 را با کاهش 978 واحدی شاخص کل آغاز کرد.به گزارش خبرگزاری آریا، در ابتدای معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل با کاهش 978 واحدی به عدد یک میلیون و 396 هزارواحد و شاخص هم وزن با کاهش 178 واحدی به عدد 367 هزارواحد رسید. امروز نمادهای فولاد، فارس، شپدیس، نوری، کچاد، وغدیر و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. به گزارش برنا، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل با کاهش ۱۸ هزار و ۴۱۷ واحدی به عدد یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با کاهش ۴ هزارو ۶۳۰ واحدی به عدد ۳۶۳ هزارواحد رسید ضمن اینکه نمادهای فولاد، فارس، شپدیس و نوری بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل داشتند. سازمان انرژی اتمی با صدور بیانیهای از قطع فعالیت دوربینهای فراپادمانی دستگاه اندازهگیری بر خط سطح غنا OLEMو فلومتر آژانس در ایران خبر داد.

اخبار بورس ایران

برای مثال روند صعودی که قبل از توافق بر سر برجام در بسیاری از نمادها به خصوص بانکیها حاکم بود آنچنان قیمت برخی از نمادها را افزایش داد که حتی در صورت برداشته شدن همه تحریمها و ادغام کامل ایران در اقتصاد جهانی باز هم در سودسازی شرکتها چندان دیده نمیشد. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز در یک روند رو به ریزش، با کاهش ۱۸ هزار و ۴۱۷ واحدی همراه شد. هر چند روند نزولی بورس در روز شنبه تبدیل به روند نوسانی در روز یکشنبه و صعود آن شد اما این صعود کاملا بی جان بود. آخرین جزئیات یارانه واریزی به حساب سرپرستان خانوار/ یارانه خرداد کی قابل برداشت است؟ این درحالی است که تعداد 16میلیارد و 426میلیون واحد از صندوقهای سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 250هزار و 997میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با 8.02 و 18.46 درصد افت همراه شدند. در فرابورس نیز شاخص با کاهش ۱۷۱ واحدی به عدد ۱۸ هزار واحد رسید و نمادهای اریا، بپاس و زاگرس بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص فرابورس داشتند. نمادهای فولاد، خودرو، فملی و فارس بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل داشتند.

منبع : بوررس 24

  • ۰۱/۰۳/۲۳
  • هادی ارجمند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.